آهنگ جدید حمید هیراد به نام «یادم افتاد که تو حوا شدی و من آدم»

تبلیغات

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «یادم افتاد که تو حوا شدی و من آدم»

متن آهنگ یادم افتاد که تو حوا شدی و من آدم حمید هیراد

حوای سر به راه من روی زمین خدای من کسی شبیه ما نمیشه دوزخ به چشمت آمد و زمان ما سر آمده و اینجا بهشت ما نمیشه چیکارت کنم رفتی و دیگه هیچ خبر از تو ندارم یه سیبو چیدی و من بیقرار بیقرار بیقرارم چرا دووم بیارم بی تو چرا دووم بیارم نیمه ی گمشده ام کجای این دنیایی سیب ها را همه چیدند پس تو کی می آیی یادم افتاد که تو حوا شدی و من آدم آدمت بودم از آن روز که تو میفرمایی

آهنگ جدید حمید هیراد به نام «یادم افتاد که تو حوا شدی و من آدم»





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.